11 nasvetov za oblikovanje postave

26.1.2015

Trudite se po svojih najboljših močeh pa še vedno ni prepričljivih rezultatov? Še vedno menite, da v kolikor boste na fitnesu še pol ure dalj, bodo rezultati boljši in opazni prej? Če je temu tako, ste se obsodili na dolgotrajno garanje, ki pa vam žal ne bo prineslo zadovoljivih rezultatov, kvečjemu le razočaranje. Za večino ljudi je takšen pristop napačen in ne bo dal želenih rezultatov, za nekaj posameznikov ki bodo na tak način celo uspešni, pa žal rezultati ne bodo dolgotrajni. Sčasoma boste popolnoma izčrpani in ne boste več zmogli nadaljevati z istim tempom.

Vsemu temu se lahko izognete in v svojo dnevno rutino vključite enajst enostavnih nasvetov, ki bodo pripomogli k temu, da boste končno začeli porabljati odvečno maščobo in da bodo temu primerno vidni tudi rezultati.

Filozofija, ki jo delim s prijatelji in strankami je da je treba več volje in energije vložiti v intenzivnost in NE  časovno trajanje vadbe. Ljudje, ki se udeležujejo raznoraznih skupinskih vadb, so navajeni da ta traja po navadi eno uro ali dalje in vaditelji teh skupin imajo kar precej dela z zapolnitvijo celotne ure aktivnosti.

Zato velja med ljudmi prepričanje  da mora vadba trajati nekje med uro in uro in pol, v kolikor želiš doseči zadovoljiv rezultat. Sicer jim ne moremo tega zameriti, saj jih na vsakem koraku  spremljajo reklame za ure takšne in drugačne vadbe.  Koliko izmed vas se je kdaj udeležilo skupinske vadbe, ali telovadilo na fitnesu, manj kot 60 minut?

Če vaš trening traja manj kot 60 minut ste na dobri poti

Zanimivo je, da večina ljudi misli, da je potrebno za lepo oblikovano postavo, garati ure in ure na dan.  Če bi vam rekel, da je dovolj že 30 minut intenzivne vadbe, mi večina ne bi verjela. Ljudje težko sprejmejo, da več ni vedno bolje in da je manj pravzaprav več, v kolikor izvajate prave vaje.

Če smo iskreni, močni, vitki in fit ne boste postali čez noč. Veliko preveč ljudi si tako zelo želi rezultate takoj, da pretiravajo in se zatečejo k ekstremnim oblikam 'pomoči', ki verjemite na dolgi rok, naredijo vašemu telesu precej veš škode, kot dobrega. Vsi imamo cilje, ki si jih želimo doseči, pa vendar mora biti glavni cilj da smo ZDRAVI in FIT, nikakor ne smemo izpostavljati našega telesa in zdravja škodljivim snovem, za 'instant' učinek in rezultat, ki ne bo trajal dolgo.

Zapomnite si, da se nič kar je vredno vašega truda, energije in volje ne zgodi iz danes na jutri. Vsaka stvar, za katero ste se trudili, vam je na koncu ob doseženem cilju pomenila veliko več, kot stvari ki so prišle same od sebe.

Ko boste razumeli da za odlične rezultate ne potrebujete veliko časa in da je pomembneje izvajati pravilne in bolj učinkovite vaje, ste že na pol poti.

Ključ je v odvisnosti od intenzivnosti vaj in ne časovnemu trajanju vadbe. Ne rabite preživljati ure in ure na fitnesu in raznoraznih vadbah in ni vam potrebno šteti kalorij. Trening ne sme nikakor in nikoli trajati dlje kot 60 minut - zakaj je temu tako, lahko preberete pod to povezavo.

Intenzivna vadba v kombinaciji s pravilno prehrano, bo vašemu telesu omogočila proizvajanje  zaželenih  hormonov, obenem pa se bo vaše telo naučilo kako porabljati maščobo in kako nahraniti mišice, da bodo le-te postale vidnejše in večje.

11 enostavnih in učinkovitih nasvetov, ki vam bodo pomagali pri optimiziranju rasti mišične mase in porabljanju odvečne maščobe

1. Vaša vadba naj bo kratka, a učinkovita

2. Medtem ko izvajate vaje opazujte in poslušajte svoje telo. Delajte toliko, kolikor zmorete. V kolikor se z intenzivno vadbo srečate prvič, vam bo vaše telo najbolje povedalo, do katere meje lahko greste.

3. V kolikor se boste preveč naprezali, bo vaše telo za regeneracijo potrebovalo več časa in energije. V kolikor ste po končani vadbi,  utrujeni in se komaj 'vlečete' in imate premalo energije, ste najverjetneje pretiravali.

4. Vaša vadba naj bo krajša od ene ure, nekje med 45 in 60 minut.

5. Izvajajte sestavljene vaje kot so počepi, izpadni koraki, sklece in dviganje na drogu. Zapomnite si, več kot vam uspe aktivirati mišic ob izvajanju ene vaje, več kalorij boste pokurili in boljši bodo rezultati.

6. Jejte tako, da boste svoje telo podžigali h kurjenju maščobe.

7. Izogibajte se vsej prečiščeni in predelani hrani, kar vključuje tudi vse tako imenovane zdrave prigrizke brez maščob. Jejte hrano, ki so jo jedli naši predniki, pred vsemi  novo nastalimi 'instant' izdelki.

8. Poskrbite da uživate pravilno kombinacijo makronutrientov, torej beljakovine, ogljikove hidrate in maščobe.  Velika večina ljudi poje veliko preveč ogljikovih hidratov. In ne pozabite, tudi če uživate zdrave ogljikove hidrate, to ne pomeni, da ne bodo dodatno obtežili vašega telesa z odvečno maščobo.

9. Jejte dovolj beljakovin, vsaj nekje okrog 2 grama na kg puste telesne mase. Zaradi beljakovin boste imeli dalj časa energijo, je pa tudi edini tip hrane, ki pravzaprav kuri kalorije, medtem ko vi jeste. Malo za dodatno spodbudo.

10. Bodite pozorni na količino zaužitih ogljikovih hidratov. Zlata sredina za tiste, ki želijo izgubiti odvečne kilograme in obenem izoblikovati telo je nekje 100 gramov na dan, všetvši tudi sadje.  Sadje je sicer zdravo, vendar večina sadja vsebuje velike količine sadnega sladkorja (fruktoze). Tako da omejite vnos kateregakoli sadja in raje uživajte sadje, ki ne vsebuje veliko sladkorja kot je npr. jagodičevje.

11. Ne izogibajte se maščobam, še posebej ne dobrim maščobam. Uživanje zadostnih količin dobrih maščob, vam pomaga ohranjati zdravje in pospeši proces kurjenja maščob v vašem telesu.

 

Avtor: Vitja Sikošek

Vir: vitja.si

KOMENTARJI

HEY! SPREJMI NAŠE PROTEINSKE PIŠKOTKE

Piškotki ti omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo in dajo pomembne podatke za izboljšanje spletne strani. Več o piškotkih

OK