Konopljino mleko

Konopljino mleko

23.1.2015

Konopljino mleko je bogato z beljakovinami, zato je odlično za športnike. Primerno je tudi za ljudi z alergijo ali intoleranco na laktozo in vse, ki ne uživajo živalskih izdelkov ali tiste, ki bi radi vključili nekaj zdravega v svoj jedilnik. Za razliko od kravjega mleka, so alergijske reakcije na konopljino mleko redke. Vsebuje omega-3 in omega-6 maščobne kisline, vitamine A, E ter B12 in folno kislino. Bogato je tudi z magnezijem, kalijem in železom. Razmerje aminokislin v konopljinem semenu označujemo kot idealno v primerjavi z mesom, mlekom, jajci ali sojo. Ima kremasto teksturo in specifičen, oreškast okus. Je zelo gosto, kar pomeni, da je še posebej primerno za kavo in je uporabno za kuhanje. Konopljino mleko ima veliko pozitivnih učinkov na naše zdravje:

  • je lahko prebavljivo,
  • učinkuje protivnetno in izboljšuje krvni obtok,
  • vsebuje esencialne maščobne kisline v ravnovesju, ki so idealne za človeka.

Priprava konopljinega mleka

Sestavine

  • konopljina semena (oluščena ali neoluščena) – mi smo naredili iz neoluščenih
  • vodo (5-kratno količino kot semen)
  • solni cvet (ščepec)
  • agavin sirup (nerafiniran) – žličko ali dve po okusu
  • kokosovo olje (nerafinirano) – po želji

Svetujemo, da si kupite konopljina semena ekološke pridelave.  Čez noč v vodi namočimo skodelico neoluščenih konopljinih semen. Zjutraj jih speremo in damo v blender. Dodamo 5-kratno količino vode in na 1 minuto miksamo. Dodamo še žličko ali dve nerafiniranega agavinega sirupa in ščep solnega cveta. Mleko precedimo skozi cedilo ali gazo. Nato ga ponovno vlijemo v blender in dodamo žličko nerafiniranega kokosovega olja. Še enkrat zmiksamo in shranimo v steklenici. V hladilniku ga hranimo do 3 dni.

 

Vir: mojezdravje.net


KOMENTARJI

HEY! SPREJMI NAŠE PROTEINSKE PIŠKOTKE

Piškotki ti omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo in dajo pomembne podatke za izboljšanje spletne strani. Več o piškotkih

OK