Pravila za izklesane trebušne mišice

14.1.2015

Vsak ima lahko tako imenovani  "six pack", samo razviti ga je potrebno. Preberite kako in si prenesite brezplačni trening program.

1.Trebušne mišice trenirajte tako kot vse ostale mišične skupine

Če boste delali po nekaj sto trebušnjakov vsak dan, se ne čudite, če boste za rezultat dobili samo bolečine v križu. Če želite izklesati trebušne mišice, delajte po 10 do 15 ponovitev, intenzivnost pa povečujte z več serijami in več ponovitvami. Tako kot pri ostalih mišičnih skupinah, tudi pri trebušnih mišicah naredite vsaj dan premora za mišično ukrevanje.

2. Razporedite vadbo po učinkovitosti

Ne delajte vaj za trebušne mišice pred napornim treningom z utežmi, kajti zaradi izčrpanosti jedra lahko pride pri dvigovanju težkih bremen do poškodbe. Ni pa nič narobe, če vadbo za trebušne mišice opravite pred kardio treningom.

3. Naredite kratke kardio intervale

S kratkimi, vendar intenzivnimi intervali, boste pospešili metabolizem do te mere, da bo kuril odvečno maščobo tudi po tem, ko boste že zdavnaj zaključili z vadbo.

Želite ultimativno vadbo za trebušne mišice? Kliknite  na povezavo za BREZPLAČNI trening program v pdf obliki.


Avtor: Nejc Logar
Vir: tvojfitnesizziv.net
 


KOMENTARJI

HEY! SPREJMI NAŠE PROTEINSKE PIŠKOTKE

Piškotki ti omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo in dajo pomembne podatke za izboljšanje spletne strani. Več o piškotkih

OK