Trening za odlično postavo - ženske

5.8.2015

Trening za odlično postavo  je namenjen vsem puncam - starim in mladim, skratka tistim, ki želijo oblikovati postavo za katero se bodo ozirali številni pogledi, pa niso navdušene nad obiskom fitnes klubov. Te vaje se lahko izvajajo doma ali v naravi, praktično kjerkoli ste, saj zanje ne potrebujete ničesar. Ob primerni prehrani in vztrajnosti, je uspeh zagotovljen!

1.VAJA: Izpadni korak; 10 ponovitev z vsako nogo (vajo izvajajte počasi, s čvrstim telesom in ravnim hrbtom). Teža je na sprednji nogi na peti. Telo spuščajte in dvigujte čim bolj navpično.            

2.VAJA: skleci; 10 ponovitev (vajo izvajajte počasi, s čvrstim telesom, z boki in rameni do tal). Kot med komolci in telesom je približno 60 stopinj.       

3.VAJA: počepi; 10 ponovitev (vajo izvajajte počasi, s čvrstim telesom in ravnim hrbtom). Kolena so čvrsta.        

4.VAJA: obrat; 10 ponovitev v vsako smer (vajo izvajajte počasi, s čvrstim telesom in iztegnjenimi rokami, pogled za roko). Zelo pomembno pri tej vaji je, da imate trebušne mišice ves čas napete.            

5.VAJA: trebušnjaki; 10 ponovitev (vajo izvajajte počasi in na vrhu položaj zadržite). Izdih ob pokrčenju nog. Kdor ima težave s hrbtenico vajo izvaja samo do polovice. Pomeni da se v tem primeru kolena gibljejo le od brade do kota 90 stopinj med trupom in nogami.             

Vaje seveda lahko izvajajo tudi moški.

Potek treninga

Vaje izvajajte v navedenem vrstnem redu eno za drugo brez odmora. Začetniki naredite eno serijo in naslednjič več, bolje fizično pripravljeni pa lahko naredite do 5 serij ali več s približno 50 sekundno pavzo. Trening traja v tem primeru približno 20 minut.

Trening je usmerjen na mišice celotnega telesa. SREDNJE ZAHTEVEN.

Preden se treninga lotite, bodite prepričani, da je vaše zdravstveno stanje brezhibno.

 

 

Avtor: Vitja Sikošek

Vir in foto: vitja.si


KOMENTARJI

HEY! SPREJMI NAŠE PROTEINSKE PIŠKOTKE

Piškotki ti omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo in dajo pomembne podatke za izboljšanje spletne strani. Več o piškotkih

OK