Hrana za mišice in moč

27.5.2015

Najboljša hrana za mišice je tista, ki vsebuje uravnoteženo kombinacijo ogljikovih hidratov, beljakovin in maščob.

Moj izbor hrane za mišice in moč

Rjavi riž, ovseni kosmiči

Odličen vir kompleksnih ogljikovih hidratov. Zlasti rjavi riž, ki je poleg tega še počasneje prebavljiv, kar pomeni, da se vam nivo inzulina ne bo drastično zvišal. Na splošno so celi izdelki iz pšenice odličen vir kvalitetnih ogljikovih hidratov.

Oreščki

Vsebujejo nenasičene maščobe, beljakovine, vlaknine, vitamin E, magnezij itd. Odlična kombinacija so orehi, indijski oreščki, lešniki in arašidi.

Krompir

Eden povprečen kos krompirja vsebuje 25-30 gramov ogljikovih hidratov.

Banane

Poleg ogljikovih hidratov so bogate z magnezijem in vlakninami in preprečujejo nihanje sladkorja v krvi.

Puran/puranje prsi

Kakovosten vir beljakovin, poleg tega vsebuje zelo malo maščob.

Ribe

Poleg tega, da so odličen vir omega 3 maščobnih kislin, so tudi dober vir beljakovin.Priporočljivo jih je uživati vsaj 3 krat tedensko.

Rdeče meso

Poleg beljakovin vsebuje tudi druga pomembna hranila, ki so pomembna za mišično rast. Dokazano je bilo tudi, da maščobe v mesu pomagajo povečati testosteron.

Jajca

Tudi odličen vir beljakovin, ki morajo biti prav tako na vrhu liste za vse, ki želijo pridobiti več mišic.

Jagodičevje

Borovnice, brusnice, maline ... so kvaliteten vir antioksidantov in preprečujejo obolenje srca in ožilja.

Beljakovinski napitek iz sirotke (whey)

Je hitro prebavljiv, kar pomeni, da telo hitro dobi beljakovine, ki so potrebno za regeneracijo in rast mišic.

 

Avtor: Nejc Logar

Vir: tvojfitnesizziv.net

Foto: Shutterstock

 


KOMENTARJI

HEY! SPREJMI NAŠE PROTEINSKE PIŠKOTKE

Piškotki ti omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo in dajo pomembne podatke za izboljšanje spletne strani. Več o piškotkih

OK