Trening za spodnje trebušne mišice

15.5.2015

Če želite, da bodo trebušne mišice resnično prišle do izraza, jih boste morali trenirati na več načinov. Običajne vaje, kjer izvajate upogib trupa (na primer trebušnjaki), ne bodo zadostovale.

Zakaj?

Pri katerikoli vaji, kjer bo bil zgornji del telesa primarno odgovoren za premik, boste v večini obremenili le zgornje trebušne mišice. Če želite, da bodo spodnje trebušne mišice prišle do izraza, boste morali izvajati vaje, kjer so noge oziroma spodnji del telesa odgovorni za premik.

Premiki spodnjega dela telesa namreč razvijejo spodnje trebušne mišice ter povečajo moč jedra, kar je tudi ključnega pomena pri preprečevanju bolečin v križu oziroma spodnjem delu hrbta.

Kako izvesti trening?

Izvajajte ga ob dnevih, ko nimate običajnega anaerobnega fitnes treninga. Kako ga izvesti, če ste začetnik in kako, če trenirate že nekaj časa ter katere vaje izvajati, si poglejte v priloženem videu.

 

 

Avtor: Nejc Logar

Vir: tvojfitnesizziv.net

Foto: Shutterstock


KOMENTARJI

HEY! SPREJMI NAŠE PROTEINSKE PIŠKOTKE

Piškotki ti omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo in dajo pomembne podatke za izboljšanje spletne strani. Več o piškotkih

OK