Vas kardio vadba na napravah dolgočasi?

3.5.2015

S čim lahko učinkovito nadomestite dolgočasne kardio naprave …?

Po pravici povem, da mi kardio vadba, še posebej tradicionalna ne diši preveč. Vendar, ker želim imeti nizek odstotek telesne maščobe, lepo oblikovane trebušne mišice ter dovolj kondicije vsaj za povprečnega človeka,  je takšen način vadbe še zmeraj nujno zlo. Vendar pa kljub temu lahko izvajate takšno kardio vadbo, ki bo kratka, bolj intenzivna in tudi bolj zanimiva od običajne tradicionalne.

Tokrat vam bom dal nekaj napotkov, s čim nadomestiti običajno kardio vadbo na poti do izklesane postave …

Skipping oziroma po naše, visoki dvig in krčenje nog je odlična metoda s katero boste izboljšali kondicijo, zmanjšali odstotek telesne maščobe ter izboljšali atletske sposobnosti. Že po nekaj minutah boste občutili, da gre za zelo naporno in učinkovito vajo.

Skakanje čez kolebnico je prav tako pristop, ki vam ne bo vzel veliko časa, da boste občutili, kako odvečna telesna maščoba dobesedno beži od vas. 10 minut izmenično v 30 sekundnem intervalu skačite čez kolebnico.

Res, da je tudi šprint oblika teka, vendar vam zagotavljam, da če boste šprintali v klanec, vam ne bo dolgčas. In 20 minut skupaj s premori bo več kot dovolj, da boste lahko rekli, da ste naredili učinkovito kardio vadbo.

In še ena od možnosti, ki vam bo zagotovo všeč, igre z žogo. Eno do dve uri igranja nogometa, košarke ali odbojke s prijatelji, je poleg tega, da je zabavno, tudi odličen vir za pridobivanje kondicije ter kurjenje odvečne maščobe.

Avtor: Nejc Logar

Vir: tvojfitnesizziv.net

Foto: Shutterstock


KOMENTARJI

HEY! SPREJMI NAŠE PROTEINSKE PIŠKOTKE

Piškotki ti omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo in dajo pomembne podatke za izboljšanje spletne strani. Več o piškotkih

OK