Kaj jesti pred treningom?

3.5.2015

Če želite iz svojega treninga izvleči največ, potem morate predhodno zaužiti pravilni obrok. Ne obremenjujte se z viškom kalorij v obroku pred treningom, kajti le te vam bodo služile kot gorivo s katerim boste lahko povečali napore ter s tem pripomogli k boljšemu rezultatu.

Če boste zaužili pravilen obrok, boste lahko trenirali bolj intenzivno, poleg tega boste preprečili nizek krvni sladkor. S kakšnim obrokom je torej potrebno začeti pred treningom?

Banane so bogate s prebavljivimi ogljikovimi hidrati in kalijem, ki je v veliko pomoč pri ohranjanju delovanja živčevja in mišic.

Ovseni kosmiči vsebujejo veliko vlaknin, kar pomeni, da s tem postopoma sprostijo ogljikove hidrate v kri. Vsebujejo tudi vitamine skupine B, ki so v pomoč pri pretvorbi ogljikovih hidratov v energijo.

Sadni smoothie vsebujejo veliko ogljikovih hidratov in visoko kvalitetnih beljakovin. Hitro se zaužije in še hitreje prebavi. Tudi priprava je enostavna. Potrebujete ½ skodelice navadnega jogurta, ½ skodelice sadja in kozarec naravnega pomarančnega soka; vse skupaj zmešate v mešalniku.

Naj kaj morate biti pozorni in čemu se izognite

Pred treningom se izognite maščobi oziroma mastni hrani, enostavnim ogljikovim hidratom (sladkor) ter pazite, da pred treningom ne pojeste prevelike količine hrane.

Avtor: Nejc Logar

Vir: tvojfitnesizziv.net

Foto: Shutterstock

 


KOMENTARJI

HEY! SPREJMI NAŠE PROTEINSKE PIŠKOTKE

Piškotki ti omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo in dajo pomembne podatke za izboljšanje spletne strani. Več o piškotkih

OK