Težja vaja za krepitev mišice triceps.

Težka vaja za močne in čvrste roke - triceps

27.4.2015

Vaja, ki jo vidite na posnetku, je ena izmed težjih vaj za krepitev zadnjega dela rok, oziroma mišice triceps. Ta mišica se nahaja na zadnji strani rok in njena glavna naloga je izteg komolca. Z izvajanjem vaje boste okrepili triceps in pripomogli k temu, da bodo vaše roke močnejše, čvrstejše in nenazadnje tudi lepšega izgleda.

Izvedba

Na posnetku lahko vidite tri različne variante oziroma izvedenke iste vaje. Od najlažje do najtežje. Če opišemo srednjo, je izvedba sledeča: s koleni in rokami smo čvrsto naslonjeni na tla. Komolci so obrnjeni nazaj in telo spuščamo proti tlom v ravni liniji. Zelo pomembno je, da glava ob spustu ne gre nazaj, saj tako razbremenimo omenjeno mišico in ne naredimo nič. Najbolje boste opisano videli na posnetku.

Ponovitve

Priporočam, da naredite 10 ponovitev izbrane težavnosti, ki jo še zmorete pravilno narediti -  vsaj 5x s 60 sekundno pavzo.

 

 

Avtor: Vitja Sikošek

Foto: Jure Fundak

Vir: vitja.si


KOMENTARJI

HEY! SPREJMI NAŠE PROTEINSKE PIŠKOTKE

Piškotki ti omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo in dajo pomembne podatke za izboljšanje spletne strani. Več o piškotkih

OK