Shujševalna dieta letošnje pomladi

21.4.2015

Kot kaže imamo novo shujševalno dieto letošnje pomladi: oranže in jajca. Diete se držimo samo čez teden, med vikendi pa ne

O spodnji dieti se po internetu veliko govori. Govori se zaradi nenavadne kombinacije (oranže in jajca), govori se, ker se je morate držati samo 5 dni na teden, najpomembnejša stvar pa je, da je vse skupaj lahko nevarno. Če niste dobrega zdravja, če jemljete zdravila, ali pa vaš imunski sistem ni brezhiben, se je raje ne lotite. Vsekakor pa se je dobro prej posvetovati z zdravnikom!

Ponedeljek

Zajtrk: 1 oranža (izjemoma lahko tudi hruška ali berskev), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja (brez sladkorja).

Kosilo: 1 oranža, 1 trdo kuhano jajce, jogurt.

Večerja: 2 dcl paradižnikovega soka, 2 kuhani jajci, 1/2 kg zelene solate (majhna glava) ali kumar, 2 keksa.

Torek

Zajtrk: 1 oranža, 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja

Kosilo: 1 oranža, 1 jajce, 2 dcl kislega mleka, 2 keksa.

Večerja: 125 g mletega govejega mesa, 1 paradižnik (ali 1 dcl kečupa), 1 prepečenec, skodelica čaja ali kave.

Sreda

Zajtrk: 1 oranža (ali hruška, ali melona), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja.

Kosilo: 1 oranža, 1 kuhano jajce, 1 jogurt, 250 g zelene solate.

Večerja: 125 g mletega govejega mesa, 1 oranža, 1 prepečenec, skodelica kave ali čaja.

Četrtek

Zajtrk: 1 oranža, 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja.

Kosilo: 125 g sira, 2 dcl svežega mleka, 1 paradižnik, 1 prepečenec.

Večerja: 125 mletega govejega mesa, 2 paradižnika ali 2 dcl kečupa, 1 jabolko, 1 prepečenec.

Petek

Zajtrk: 1 oranža, 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja.

Kosilo: 200 g kuhanega mesa ali ribe, 1 paradižnik, 1 prepečenec.

Večerja: 1/2 kg kuhane zelenjave (korenje, grah, cvetača, brokoli, koruza), 1 jajce, 1 paradižnik.

 

Sobota in nedelja

Jejte, kar vam paše, pazite le, da ne pojeste več kalorij, kot potrebujete.

Vir: vemkajjem.si


KOMENTARJI

HEY! SPREJMI NAŠE PROTEINSKE PIŠKOTKE

Piškotki ti omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo in dajo pomembne podatke za izboljšanje spletne strani. Več o piškotkih

OK