Trening 300

22.2.2015

Ob ogledu filma 300 se je veliko posameznikov vprašalo, kako je kralju Leonidasu (Gerard Butler) in njegovim špartanskim vojakom uspelo izklesati postavo, še posebno trebušne mišice ...?

Trening 300 je nastal po več tedenskih pripravah kot končni test in preizkus za igralce v filmu. Mark Twight (Gym Jones) je trener, ki je zasnoval omenjeni trening in pripravil igralce, da so izgledali kot špartanski vojaki.

Trening je intenziven in poteka tako, da greste od ene do druge vaje ter imate vmes čim krajše počitke. Če potrebujete vmes počitek, si ga seveda lahko vzamete, vendar pa morate na koncu kljub temu dokončati vse predpisane ponovitve ter serije.

In kako trening 300 izgleda v praksi?

  • Zgibi - 25 ponovitev.
  • Mrtvi dvig - 50 ponovitev (s 60 kilogramskimi bremeni).
  • Sklece - 50 ponovitev.
  • Skoki na mestu - 50 ponovitev.
  • Dvig nog - 50 ponovitev (s 60 kilogramskimi bremeni).
  • Dvig ročke s tal - 25 ponovitev z vsako roko.
  • Zgibi - 25 ponovitev.

 

Cilj treninga je, da se ga konča v roku 20 minut. Za lažjo predstavo si poglejte video.

Takšen trening se ne izvaja vsak dan in ni primeren za popolne začetnike. Ker gre za visoko intenziven trening, moramo biti še posebno pozorni na pravilno tehniko izvedbe, da se izognemo možnosti poškodb.

 

 

 

Avtor: Nejc Logar

Vir: tvojfitnesizziv.net


KOMENTARJI

HEY! SPREJMI NAŠE PROTEINSKE PIŠKOTKE

Piškotki ti omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo in dajo pomembne podatke za izboljšanje spletne strani. Več o piškotkih

OK