Nasveti za učinkovit zimski trening

18.2.2015

Na splošno je možno trenirati tako med sneženjem kot pri nižjih temperaturah. Spremembe v temperaturi in kakovost zraka namreč okrepita imunski sistem. Poleg tega telo preprečuje mraz s povečano stopnjo pulza, kar poveča porabo energije in zato je trening celo bolj učinkovit. Kljub temu morate pri treningu pozimi upoštevati določena pravila, da vam mraz ne bo škodoval.

Več časa posvetite ogrevanju

Tako kot pri avtomobilu, tudi telo pozimi potrebuje dlje časa, da se ogreje. Brez primernega ogrevanja lahko pride do šoka v mišicah, vezeh in sklepih, kar poveča možnost poškodb.

Na kaj morate biti še pozorni?

  • Kontrolirajte dihanje.
  • Oblecite se temperaturam primerno.
  • Ne trenirajte predolgo.
  • Trenirajte tekom dneva in ne zjutraj ali zvečer.

Še več koristnih informacij za trening pozimi, si oglejte na povezavah:

coxhealth.com/SportsandExerciseintheHeatandCold

runnersworld.com/the-starting-line/winter-weather-exercise-tips

 

Avtor: Nejc Logar

Vir: tvojfitnesizziv.net


KOMENTARJI

HEY! SPREJMI NAŠE PROTEINSKE PIŠKOTKE

Piškotki ti omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo in dajo pomembne podatke za izboljšanje spletne strani. Več o piškotkih

OK