Ohrovtov čips

Ohrovtov čips

16.2.2015

Preberite na kakšen način si lahko pomagamo do zdravega prigrizka tisti, ki ne kupujemo raznih čipsev, smokija ali drugih prigrizkov, ki so polni soli, ki so ocvrti z veliko olja in so zato zelo nezdravi.

Eden izmed načinov za zdrav prigrizek, ki je primeren tudi za vegane, ki je narejen z malo olja, začinjen z malo soli in narejen iz kodrolistnega ohrovta, ki je ena izmed najbolj zdravih zelenjav, je ohrovtov čips. Čeprav ga nekateri delajo iz navadnega glavnatega ohrovta, je ta iz kondolistnega ohrovta, zame veliko boljši. Tudi sam sem bil na začetku malo skeptičen, vendar me je že prvi košček prepričal, da bo to od sedaj naprej eden izmed največkrat delanih prigrizkov pri nas doma.

Sestavine

  • 1 celo steblo kodrolistnega ohrovta (če je zares veliko, ga imamo lahko za dvakrat)
  • 1 žlica olivnega olja
  • sol po želji (če želite, vam ga ni treba soliti)

Stebla kondrolistanega ohrovta ločimo. Iz vsakega stebla natrgamo koščke lista, v velikosti grižljaja, sredinski del stebla, pa lahko prihranimo za sočenje. Natrgane liste kodrolistnega ohrovta operemo in dobro osušimo. Če imate doma sušilec za solato, gre to zelo enostavno, drugače pa si pomagamo s tem, da liste operemo vsaj eno uro prej, jih dobro odcedimo in pustimo na suhem servetu da se sami osušijo. Ko so listi suhi, jih v skledi zmešamo skupaj z žlico dobrega olivnega olja. To najlažje storimo tako, da jih kar z rokami dobro premešamo, da se vsak list malo navlaži z oljem.

Na pekač položimo papir za peko ter nanj razporedimo koščke ohrovta, da se čim manj stikajo med seboj.

Pečemo 10-15 minut na 175 stopinjah, dokler se robovi ne obarvajo rahlo rjavo, ampak se ne smejo zapeči. Čas pečenja je odvisten, kako veliko koščki so oziroma kako mesnati so bili listi ohrovta. Najbolje je, da ste od 10 minute naprej zraven pečice in spremljate, kako poteka pečenje. Če jih prepečete, čips ne bo dober, ker postanejo listi grenki. V moji pečici so bili pečeni v 12 minutah. Najbolje bi bilo, da bi ga pripravili v dehidratorju, ker pa nas večinima nima dehidratorja, pa si pomagamo s pečico. Ko ga vzamemo iz pečice ga lahko rahlo osolimo, lahko pa ga pojemo tudi ne da bi ga solili.

Odličen, zdrav, veganski, brez dodanega sladkorja, brez umetnih dodatkov, brez glutena in na zelo lahek način pripravljen prigrizek.

 

KOMENTARJI

HEY! SPREJMI NAŠE PROTEINSKE PIŠKOTKE

Piškotki ti omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo in dajo pomembne podatke za izboljšanje spletne strani. Več o piškotkih

OK